I de nybygde bryggerilokalene i Önnestad, Skåne, har Klackabacken sin virksomhet. Innenfor dørene finnes det en bedrift som med ambisjoner, engasjement og driv har bygd opp en virksomhet som står stabilt og har skapt seg et navn.
De tre vennene, Marcus Lundmark, Christoffer Ljunggren og Olof Olsson tok steget og startet Klackabacken Bryggeri AB i 2012. Deres filisofi er å forene kreativitet med tradisjonell kunnskap, en oppskrift som åpenbart fungerer.
Å brygge øl er i seg selv en vitenskap. Mange faktorer avgjør, så som smaken og egenskapene til malten, tilsetninger og gjæringstid. Men for å stikke seg ut i mengden og bli kundenes valg trengs et en gjennomtenkt logo og etikett som skiller seg ut.
I dette behovet møtte Klackabacken og Boxon.
Klackabacken og Boxon startet et stabilt samarbeid som baseres på leveringssikkerhet, lydhørhet og spesifikk kunnskap som trengs for en pålitelig etikettløsning. Sammen har vi funnet et velfungerende opplegg som fungerer og som vi begge er trygge på.
Vi har absolutt ingenting å klage på, forsikrer Marcus Lundmark.