Når pakkemaskiner og systemet må forstå hverandre

Boozt Fashion har siden 2007 vært et av Nordens største e-handelsnettsteder innen klær og mote. Selskapet består av boozt.com og booztlet.com samt 2 retail-butikker i Danmark. Siden 2003 har Boxon og Boozt hatt et partnerskap når det gjelder emballasjeløsninger.

Boxon har en lang historikk med å tilby maskiner for ulike behov og for en tid tilbake lanserte vi et forretningsområde innenfor Automasjon med fokus på helhetsløsninger innenfor emballasje og merking/etikettering. Prosjektet med Boozt er det første store automasjonsprosjektet med en kunde der en helhetsløsning er integrert med kundens system.

    

Fra bestilling til pakking, etikettering og utsortering

Løsningen som Boxon har levert til Boozt består av flere deler. Den mest avanserte delen er outbound-delen der Boozts system må prate med andre maskinkomponenter og programvare for å kunne håndtere adresseinformasjon, vektopplysninger og utsortering.

     

Niels Hemmingstedt, COO i Boozt Fashion

"Vi har hatt et partnerskap med Boxon siden 2013. Vi har vært og er veldig fornøyde med det vi har fått og det arbeidet vi gjør sammen med Boxon, derfor var det naturlig å styrke parterskapet ytterligere."

     


Boxon Automation

Det er viktig med effektiv emballasjeflyt for å skape konkurransekraft og i dag finnes det mange muligheter for å øke graden av automatisering av ulike prosesser.

Vårt mål er å tilby automatiske emballasje- og merkeløsninger som resulterer i kostnadsbesparelser og økt effektivitet for våre kunder. Vi oppnår dette ved å arbeide nær våre kunder for å forstå deres produksjon og logistikk - produktene, innkommende- og utgående flyt, arbeidsprosess, varemerkekrav og forventninger. Alt for å finne områder der vi kan forbede produktivitet, effektivitet samt øke lønnsomheten i det lange løp.

Les mer om Automasjon ›