Boxon ny generalagent for beck packautomaten GmbH & Co. KG

Vi er glade for å kunne informere om at Boxon har inngått en avtale med beck packautomaten i Tyskland, der vi fra 1. november 2016 er generalagent for hele becks maskinprogram i Norden. Avtalen inkluderer også at Boxon tar over ansvaret for teknisk service og rådgivning.

2016-10-31

Boxon er Nordens ledende emballasjeselskap som leverer emballasjeløsninger og emballasjemateriell, løsninger for merking og etikettering samt et bredt maskinprogram for ulike typer emballasjeflyt.

Den typen høykvalitative maskinløsninger som beck packautomaten har i sitt program kommer til å være en viktig del i å effektivisere og muliggjøre automatisering av emballasjeprosessen innen flere bransjer. I kombinasjon med Boxons store kunnskap og tilgang til ulike materialer kommer bedriften til å kunne tilby en totalløsning for sine kunder og da ikke minst de kundene som allerede har investert i en maskinløsning fra beck packautomaten.

Samtidig har Boxon, gjennom sitt øvrige maskinprogram, store muligheter for å levere en komplett løsning for ulike typer emballasjeflyt.

For spørsmål rundt Boxons maskinsortiment samt mer direkte spørsmål angående beck packautomaten, vennligst kontakt Anders Marbe anders.marbe@boxon.com / telefon: 401 72 434.

Sales Manager Machine+46 706 - 554514