Boxon lanserer nettbutikk i Norge

Boxon fortsetter sin nordiske e-handelssatsing og lanserer nå også en nettbutikk i Norge, med samme fokus på emballasje og forpakningsmaterial som i de øvrige landene.

2017-03-07

- Med et nordisk perspektiv styrker vi vårt varemerke samt tilbud til våre kunder. Lignende sortiment og tilbud finnes i alle landenes nettbutikker, sier Fredrik Lethin, E-handelsleder på Boxon.

Etterspørselen på å bestille enkelt online er stor i Norge. Samtidig som nettbutikken lanseres, forbedres også vilkårene for våre norske kunder, der vi bl.a. tilbyr fraktfri leveranse over 3000 kr. Dessuten kan eksisterende kunder med avtalepriser og/eller kundeunike artikler logge inn og se disse i nettbutikken.

Selvklart finnes det også muligheten til å chatte direkte med vår support.

- Boxon har utvidet med ytterligere kundesupport i sammenheng med lanseringen av den norske nettbutikken. Vi fortsetter dermed å styrke vårt nordiske team og kan enklere og med høyere frekvens kommunisere tilbudene og kampanjer, forklarer Emilie Olsson, Digital markedsføringssjef på Boxon.

Jens Christoffersen, daglig leder i Norge, ser fram imot lanseringen og å forbedre tjenesten og utbudet til våre eksisterende kunder samt nå nye kunder.

- Boxondirect.no er vår nye nettbutikk. Her kan du gå inn og søke i et av markedets største sortiment, noe som kan åpne for nye muligheter. Vi har mange gode lanseringstilbud på gang som vi vil at våre kunder skal ta del av. Registrerer man seg for vårt nyhetsbrev på nettbutikken, så blir man regelmessig oppdatert på tilbud og nyheter.

BoxonDirect.no inneholder ca 2000 artikler. Varene leveres innen 1-3 dager sant fraktfritt ved ordre over 3000 NOK. På nettsiden finnes support via chat, telefon og email.

Besøk gjerne vår norske nettbutikk – www.BoxonDirect.no. Det er enkelt og raskt å handle på BoxonDirect.no. Velkommen skal du være!

Kontakt: Fredrik Lethin, e-handelsleder, tel +46 706 17 76 96, mail: fredrik.lethin@boxon.com