Boxon lanserer e-handel med fokus på e-handelsposer med design

Etterspørselen etter emballasje med trykk har økt kraftig der flere kunder ser nytten av å profilere sitt varemerke. Boxon AS velger derfor å lansere ehandelspose.no der kunden helt på egen hånd kan bestille e-handelsposer med sitt eget unike trykk.

Boxon har i noen tid satset digitalt på e-handel i Norden. Først og fremst henvender disse nettbutikkene seg til mindre foretak som vil gjøre enkle bestillinger direkte online. Blant disse merker vi en kraftig etterspørsel etter emballasje med trykk, først og fremst fra e-handelsvirksomheter.

For ca. ett år siden lanserte Boxon i Sverige sitt første nisjenettsted med fokus på emballasje med trykk. Responsen var svært positiv og det tok derfor ikke lang tid før også tryktape.nu ble lansert. Nå tar vi neste steg og lanserer ehandelpose.no med samme logikk og grunnfunksjonalitet som trykktape.nu.

På det nye nettstedet med e-handelsposer tilbys hele tjenesten der kunden enkelt velger størrelse, lukking (enkel eller gjenlukkbar), volum samt antall farger på trykket og plassering.

På grunnlag av kundens valg vises prisen inklusive klisje i sanntid og en forhåndsvisning av posen med kundens eget trykk synes hele tiden. Når bestillingen er gjort kan kunden velge å betale med kort eller mot faktura.

- Etter noen dager kommer en korrektur der du har mulighet til å se hvordan det kommer til å se ut og å foreta en siste justering før bestillingen så behandles og leveres, sier Mikael Jonsson, produktspesialist inne plast i Boxon som har vært med på å lage løsningen.

Lanseringsrabatt

I de første to ukene tilbyr vi en lanseringsrabatt på 10% for alle som bestiller sin e-handelspose med trykk via det nye nettstedet.

Test i dag, gå til www.ehandelspose.no.

Dele: