Boxon lanserer Trykktape.nu i Norge med fokus på tape med logo

I noen tid nå har Boxon satset på digital handel med nettbutikker i samtlige nordiske land. I Sverige har vi også lansert såkalte nisjebutikker der kunden har mulighet til å bestille emballasje med sitt eget unike trykk. Nå lanseres et av nettstedene, trykktape.nu, også i Norge og Danmark.

I løpet av våren lanserte Boxon sin nettbutikk innen emballasje i Norge og samtidig passet man på å forbedre vilkårene for de norske kundene, med bl.a. fraktfrie leveranser over 3000 kr. Etterspørselen etter å foreta enkle bestillinger smidig og online øker. Men også etterspørselen etter profilert emballasje er stor, der kunden vil sette sitt unike preg på emballasjen. Det norske markedet er i en ekspansiv periode og neste satsing med å bestille trykktape online er et steg i riktig retning.

- Mange kunder ser trykt emballasje som en effektiv måte å profilere sitt varemerke. På Trykktape.nu kan man gjennom noen enkle steg bestille sin egen unike tape med trykk, sier Jens Christoffersen, daglig leder i Boxon AS.

På Trykktape.nu går du gjennom to steg med noen få valg, så som å velge tapebredde, heftmiddel, grunnfarge samt antall før du laster opp trykket ditt. I sanntid får du en skisse på hvordan trykket kommer til å se ut. Når bestillingen er gjennomført betaler du med kort eller faktura, og innen et par dager får du en første korrektur.

Andre liknende nettsteder på markedet tilbyr ofte bare en tilbudsforespørsel, men Trykktape.nu tilbyr hele løsningen fra valg av tape til opplasting av trykk, forhåndsvisning og bestilling.

- Målet er at det skal være enkelt å handle med oss, og at det kan gjøres når det passer kunden, avslutter Jens.

Gå til trykktape.nu ›