Verdi og nytenking i ny drakt

I år er det igjen tid for Scanpack - Nordens største emballasjemesse - og Boxon kommer til å være på plass med representanter fra vår nordiske og europeiske virksomhet. Fokusområdene for årets messe er blant annet bærekraft, design og merkevarebygging samt e-handel, områder som ligger nær Boxons fokus og som vi selv satser mye på.

Som tidligere år kommer vi til å ha de fleste aktivitetene og nyhetene på vår stand for å skape en verdi for deg som besøker oss på standen. Dette blander vi med en herlig miks av frokostboller, nyheter, seminarer, ølsmaking og en stand full av emballasje- og merkespesialister som står klare for å ta del i dine utfordringer. Men også for å bygge relasjoner, noe som er utrolig viktig.

Frokost og seminarer

Nytt av i år er at vi i forbindelse med Dagens vert kommer til å holde seminarer på vår stand.  I korte seminarer kommer spesialister til å synliggjøre utfordringer og løsninger innenfor ulike emner som berører mange av oss på flere måter. I kombinasjon med en vellykket kunde-case håper vi å kunne presentere interessante og innovative ideer. Gratis billetter deles ut i inngangen fra 8.00 til om lag 10.45.

Planen for Dagens vert med seminar ser ut som følger:

Onsdag – fredag, 24.-25. oktober, 9.30-12.00.

Onsdag – Bærekraft

Hvordan kan man arbeide aktivt med å utvikle bærekraftige løsninger som minimerer emballasjens påvirkning på miljøet? Se ulike løsninger innen emballasje og bulkhåndtering i både Norden og i Tyskland.

Torsdag – E-handelen

Hvordan dekker man behovene fra de små nystartede e-handelsbedriftene til de større aktørene som har kommet lengre og vil automatisere vareflyten sin? Her viser vi hvor viktig det er å være innovativ og samarbeide over ulike spesialistområder.

Fredag – Håndter logistikkrisikoer

Hvordan håndterer man ulike logistikkutfordringer, så som lastsikring og sporbarhet som medfører både risikoer og vansker og hvilke løsninger har vi på dette? Våre spesialister kommer til å snakke om innovasjoner som gjør vareflyten og håndteringen mer effektiv, samtidig som man beskytter både miljøet og omgivelsene.

Register deg direkte her med med vår kode: akng6q

Hold utkikk på hjemmesiden vår og i sosiale kanaler der vi, fram til at Scanpack går av stabelen, kommer til å informere mer om det som hender i vår monter. Vi har en god del nyheter å presentere og vise fram!

Velkommen den 23.-25.oktober til Svenska Mässan, stand B07:62!