Ved et kjøp på over kr. 3000 får du fraktfri levering innenfor vårt normale nedslagsområde, se postnumre nedenfor. Innenfor dette område har vi en leveringstid på 2-4 dager på lagerførte produkter.
Leveringstid på spesialprodukter direkte fra produsent er etter nærmere avtale. For gods som skal leveres utenfor Norges grenser kommer vi til å ta kontakt med deg og meddele fraktkostnadene. For eksisterende avtaler kan spesifikke vilkår gjelde, for eksempel faste leveringsdager.
Vi tar ut miljøavgifter ifølge Grønt punkts regelverk.
Det skal være enkelt for deg å bestille produktene dine og få de levert. For å kunne tilby konkurransedyktige priser og høy kvalitet har vi en grense for minste bestilling med verdi på kr. 500 per ordre. For ordrebeløp over kr. 3000* leveres produktene fraktfritt til angitt adresse (på bakkeplan) så lenge godset er pakket innenfor en pallestørrelse. På ordre med ordreverdi under kr. 3000 faktureres det en fraktavgift på kr. 400. Vi leverer dessverre ikke på privatadresser.
Fraktfri levering gjelder innenfor følgende postnummer område. Levering utenfor dette området belastes med faktisk frakt:
0001 – 1299 Oslo
1300 – 1499 Akershus
1500 – 1899 Østfold
1900 – 2100 Akershus
2101 – 2599 Hedmark
2600 – 2999 Oppland
3000 – 3600 Buskerud og Vestfold
3601 – 3999 Telemark
4401 – 4700 Vest Agder
4701 – 4999 Aust Agder
7000 – 7100 Sør Trøndelag
7200 – 7500 Sør Trøndelag
7701 – 7799 Sør Trøndelag
Vi samarbeider med pålitelige og leveringssikre partnere for distribusjon i Norge. Hvis du ved en anledning ikke kan ta imot godset ditt på angitt leveringsdag, så tilkommer det en avgift for dobbelt utkjøring.
*For eksisterende kunder kan avvikende vilkår forekomme.
Avgift for pall under gods debiteres eller håndteres i pallepool. Pall under goods blir belastet, dette kan gjøres i etterkant.
Dersom ingen er til stede ved levering eller angitt leveringsadresse er feil, belastes det bomtur på 500.-
Vi gjør vårt ytterste for å unngå feilpakking og transportskader, men ber deg likevel foreta en ankomstkontroll når du mottar leveransen. Avvik rapporteres direkte til sjåføren. Ta deretter kontakt med Boxons kundesenter på mail: ordre@boxondirect.no, så får vi muligheten til å rette det som er inntruffet uten ytterligere ventetid.
Iblant velger man feil produkt eller kjøper noe som ikke passer. Da har du selvfølgelig rett til å sende det tilbake til oss innen 14 dager etter at varen var mottatt. Du vil bli belastet med en kostnad på kr. 500 for denne håndteringen og et fratrekk på 30 % av ordreverdien.
For artikler utenfor vårt standardsortiment gjelder dessuten at vareverdien må overstige kr. 2000, samt at returen bare kan aksepteres så lenge vår leverandør aksepterer den.
Samtlige artikler må være uskadet og i originalforpakning.
Kontakt kundesenteret innen 10 dager etter mottaket av ordren for å registrere reklamasjonen. Vi avtaler når vi kan hente de reklamerte varene. Så snart reklamasjonen er godkjent mottar du en kreditnota, vanligvis innen to uker.
Les våre kjøpsvilkår her.