Komplett utvalg
Bred kunnskap
Verdiskapende fokus
Icon / Unknown / shopping-cartCreated with Sketch.
0

FAQ

Spørsmål omkring den nye boxon.no

Hva er blitt erstattet av nye boxon.no?

Gamle boxon.no, samt boxondirect.no og Mine Sider er slått sammen og erstattes av nye boxon.no. Ingen av funksjonene fra disse tre tidligere portalene er fjernet; vi har snarere forbedret brukeropplevelsen og funksjonene.

Kan jeg ha mistet informasjon om jeg har brukt BoxonDirect.no eller Mine Sider tidligere?

Det eneste som er gått tapt er om du har lagret produkter eller bestillingslister tidligere. Hvis du har hatt bestillingslister som du har vansker med å gjenopprette ber vi deg ta kontakt med oss, så skal vi forsøke å hjelpe deg med å gjenopprette dem.

Vårt sortiment og tilbud

Kan jeg bestille kundeunike produkter av Boxon, for eksempel min logo på emballasjen, eller en spesifikk konstruksjon?

Boxon tilbyr både standardartikler og kundeunike artikler. Våre standardartikler er tilgjengelige online for bestilling direkte, mens kundeunike ønsker tas fram via forespørsel og videre dialog. Når du en gang har kjøpt kundeunike artikler fra oss har du mulighet til å bestille disse igjen direkte online.

Hva gjør jeg om jeg har behov for akutt service på mine maskiner?

Hvis du har kjøpt en skriver, pakkemaskin eller en annen type maskin av oss tilbyr vi både akutt og forebyggende service. Send inn en serviceforespørsel, så kommer vi tilbake til deg, eller ring 31 30 19 00.

Jeg har behov for et lager av emballasjemateriell, men jeg har ikke plass for det selv, hva slag muligheter finnes det da?

Boxon tilbyr lagerhold av artiklene dine, noe som er en stor fordel når man har begrenset plass. I løpet av årene har vi laget en rekke tjenester som gjør det lettere for våre kunder.

Handle online

Eksisterende kunder - aktiver konto

Du som tidligere har hatt innlogging på Mine Sider eller BoxonDirect.no kan reaktiver kontoen din ved å skrive inn e-postadressen du brukte og be om et nytt passord. Da kommer du til å se bestillingshistorikken din fra tidligere portaler.

Hvis du tidligere har handlet med Boxon via andre kanaler (telefon, e-post etc.) kan du aktivere online-kontoen din ved å skrive inne-postadressen du har brukt tidligere og be om et nytt passord. Da får du se opplysningene dine samt din bestillingshistorikk.

Ny kunde

Du blir kunde hos oss når du legger inn en ordre i nettbutikken, enten ved først å opprette en konto eller ved å handle som gjest.

Den e-postadressen du bruker blir registrert i vårt system, noe som innebærer at hvis du handler som gjest med samme e-postadresse, og senere velger å opprette en konto på denne e-postadressen, så vil du kunne se også dine "gjestekjøp".

Hva er fordelene med å opprette en konto?

Ved å opprette en konto kommer du til å kunne se din bestillingshistorikk, leveringsstatus, bestillingslister, opplysningene dine og muligheten til å oppdatere adressene dine.

Dessuten vil du kunne nå dine eventuelle kundeunike produkter, leiekontrakter, lagerholdte produkter og vilkår.

Hva om jeg har glemt e-postadressen eller passordet mitt?

Hvis du skulle glemme passordet kan du be om et nytt ved å skrive inn e-postadressen din. Hvis du har glemt hvilken e-postadresse du har brukt tidligere ber vi deg ta kontakt med vår kundesupport, enten via e-post eller via chat.

Kan jeg handle som privatperson?

Ja, så lenge du betaler med kort og har muligheten til å ta imot varene på dagtid med lossing av lastebil.

Kjøpeguide - finn riktig produkt

Hvor finner jeg produkter på boxon.no?

I hovedmenyen under fanen Produkter ser du vårt standardsortiment som du kan kjøpe online. Hvis du har logget deg inn kan du også se dine kundeunike produkter samt lagerholdte produkter under denne menyoverskriften.

Hvordan finner jeg riktig produkt?

Du kan enten bruke vår søkefunksjon for å finne et spesifikt artikkelnummer eller et produkt. Hvis du er logget inn kan du også søke på dine egne artikkelnumre i filtreringen.

Inne på produktkategorisidene kan du også bruke filtreringen til venstre for å få fram de riktige produktene ut fra formål, bruk, størrelse eller annen spesifikasjon.

Frakt og levering

Hvordan leveres og sendes produktene mine?

Vi leverer de fleste varene innen 1-2 arbeidsdager og benytter pålitelige transportører for distribusjon i Sverige. Les mer under Leveringsvilkår.

Betaling og reklamasjon

Hvordan betaler jeg for produktene?

Boxon samarbeider med Svea Webpay og du kan velge å betale med kort eller faktura. Les mer i salgsvilkårene.

Hva gjør jeg hvis jeg vil reklamere på en vare?

Hvis du ønsker å reklamere på et produkt må du kontakte oss innen 10 dager etter mottak. Vi blir deretter enige om når vi kan hente varene. Når reklamasjonen er godkjent krediteres beløpet, vanligvis innen to uker. Les mer i salgsvilkårene.

Mine opplysninger og min integritet

Hvordan lagrer dere de personopplysningene jeg oppgir?

For Boxon er det viktig at våre kunder, leverandører og interessenter har tillit til oss og kjenner trygghet med tanke på hvordan vi håndterer personopplysningene deres.

Vi oppbevarer personopplysningene dine for å kunne levere varer til deg, samt for statistikk og oppfølgende kontakt. Les mer om hvordan vi håndterer personopplysningene dine i samsvar med GDPR.

Hvorfor får jeg nyhetsbrev fra Boxon?

Hvis du har vært i kontakt med Boxon før 25.mai 2018 kan du finnes i våre utsendingslister. Du har da fått brev om dette. Etter 25.mai 2018 legger vi kun inn kontaktpersoner i våre utsendingslister som aktivt har gitt samtykke til å ta imot nyhetsbrev fra oss.

Hva gjør jeg om jeg ikke vil ta imot flere nyhetsbrev?

Da kan du enten sende oss en e-post eller avregistrere deg fra neste nyhetsbrev du får fra oss. Les mer om dette i vår GDPR-informasjon.

Kontakt oss

Kontakt oss gjerne om du har en forespørsel eller vil vite mer om vårt tilbud. Vi sikrer at rett person svarer på spørsmålet ditt.

contact-girl-right.png

*=obligatoriske felter

Aksepterer du nyhetsbrev fra Boxon?*

Forenkle i hverdagen

Fefco Guiden

I Fefco guiden får du en enkel oversikt over bølgepappkonstruksjoner.

Guide for postemballasjer

I våres guide for postemballasje så får du en komplett guide når du skal sende i posten.

Tapeguiden

Tapeguiden består av tre deler; velge rett tape, håndtere tapen og fordeler med tryktape.

Guide for profileret emballasje

En komplett guide om fargens trykk og ulike trykkmetoder.

Beregning av volumvekt

Vi gir deg muligheten til å skrive din egen pakkes yttermål for å få frem volumvekten automatisk.