light bulb icon
Rask levering
light bulb icon
Fraktfritt ved kjøp over 3000 kr
light bulb icon
Sikre betalinger
Icon / Unknown / shopping-cartCreated with Sketch.
0
Rask levering
Fraktfritt ved kjøp over 3000 kr
Sikre betalinger
Icon / Unknown / shopping-cartCreated with Sketch.
Webshop
Tjenester
Kunder
Kunnskap
Bærekraft
Kontakt

Profilert emballasje

Profilert emballasje, eller emballasje med trykk, er en kraftig markedsføringsstrategi der design og visuelle elementer brukes til å tiltrekke seg forbrukernes oppmerksomhet og bygge merkevare. Forpakningens design gjør at produktet skiller seg ut i butikkhyllene og kommuniserer sine unike fordeler på en overbevisende måte. Det bidrar til å skille produktet fra konkurrentene og skaper en sterkere forbindelse til forbrukerne.

Profilert emballasje øker ikke bare salget, men etablerer også langvarige merkevareforhold og øker kundelojaliteten gjennom en minneverdig og gjenkjennelig produktpresentasjon.

 

Linje

Fordeler med profilering:

  • Tiltrekning og gjenkjennelse – Gi et sterkt førsteinntrykk, skill deg ut på butikkhyllene og fang forbrukernes oppmerksomhet. 

  • Bygge varemerke – Skap en enhetlighet og representasjon av varemerket ditt med spesifikke farger, skrifttyper og logo.

  • Kommunisere verdier og budskap – Kommunisere og øke salget gjennom tekst og bilde.

  • Differensiering i markedet – Skill deg ut blant produkter som ligner på hverandre eller tilpass til en bestemt målgruppe.

  • Emosjonell tilknytning – Bruk bilder og historier som vekker følelser og økt engasjement hos kjøperen.
Linje

Trykkmuligheter

Det finnes forskjellige trykkteknikker som brukes avhengig av underlag og kvalitet. Det er bl.a. mulig å velge mellom:

- Offsettrykk som skaper enestående gjengivelse av fargebilder og kontraster. 

- Flexotrykk som er den vanligste trykketeknikken for bølgepappesker og gir en god gjengivelse av tekst og enklere trykk.

- Digitaltrykk – den nyeste teknologien innen grafisk utvikling.

Tydelige fordeler:

  • Større fleksibilitet til å endre layouten.
  • Mindre serier uten høye engangskostnader.
  • Muligheter for kreative løsninger.
  • Kortere ledetider.
  • Kortere time-to-market ved lansering og kampanjer.
Linje
design din egen pappeske

La esken kommunisere

La esken din snakke for seg selv! Nå kan du sette ditt trykk på vår prisbelønte «Less material»-eske. 

Du kan plassere trykket både på utsiden, innsiden og flere andre steder. Dette kan gi en spennende effekt når mottakeren åpner pakken! 

Kontakt oss med din forespørsel, så hjelper vi deg. 

 

 

Les mer
Kontakt oss
Tom rad
Linje

Samspill mellom etikett, emballasje og kjøpsopplevelse

Det er et stadig større samspill mellom etiketter og emballasje, og med den nyeste teknologien blir emballasje, etikett og den totale kjøpsopplevelsen en viktig del av kommunikasjonen og profileringen.

 

Les mer om etikett og emballasje
Linje
Tom rad
loading symbol